Kariéra
Společenský dům aktuálně obsazuje následující místa:
1. Finanční referent/ka, administrativní pracovník/ice, sekretář/ka

ideální uchazeči by měli mít:
- ukončené ÚSV, ÚSO a vyšší
- praxi, organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatné i týmové práce
- znalost cizího jazyka výhodou
- příjemné vystupování, znalost a schopnost jednání s klienty
- znalost kancelářských programů (MS Office, Pohoda), používání emailové komunikace, znalost základních grafických programů výhodou
Vaším úkolem u nás bude:
- vedení kanceláře a veškeré s tím spojené administrativy
- administrace, kontrola a evidence korespondence organizace
- vystavování, administrace, kontrola a evidence uměleckých a provozních smluv a faktur
- příprava podkladů pro hlavního ekonoma a mzdovou účetní
- denní práce s provozní pokladnou a styk s bankou
- administrace vstupenkového systému a práce v systému Energetického managementu
novým kolegům nabízíme:
- HPP na dobu neurčitou
- zařazení do platové třídy dle Katalogu prací ve veřejných službách (8. - 9. třída)
- osobní ohodnocení, mzdové příspěvky (stravné, FKSP), 5 týdnů dovolené
- zázemí stabilní a zavedené organizace veřejné služby
- pravidelnou pracovní dobu- týmovou práci v malém a sehraném kolektivu
Vaše přihláška by měla obsahovat:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost a bydliště
- životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
- pár slov o tom, proč vás možnost pracovat u nás zaujala
Nabídky zasílejte písemně přes portál
Práce.cz nebo na mail organizace
info@spoldum.cz
V předmětu zprávy uveďte „Administrativní pracovník“.
Vybraní uchazeči budou pozváni k přijímacímu pohovoru.
Předpokládaný termín nástupu 1.9.2025 nebo podle dohody.
2. Pracovník/ice Turistického informačního centra

ideální uchazeči by měli mít:
- ukončené ÚSV, ÚSO a vyšší
- praxi, organizační schopnosti a kreativní myšlení, schopnost samostatné i týmové práce
- znalost AJ na komunikační úrovni, další jazyky výhodou
- příjemné vystupování, schopnost jednání s klienty- orientaci v prostředí sociálních sítí a schopnost jejich aktivního používání
- základní zeměpisnou orientaci, znalost místního prostředí, dobrou orientaci v kulturní oblasti
- znalost programů MS Office, používání emailové komunikace, znalost základních grafických programů výhodou
- schopnost práce s internetovými prohlížeči, katalogy, vyhledávači a aplikacemi
- schopnost tvorby a práce s texty
novým kolegům nabízíme:
- HPP na dobu neurčitou
- zařazení do platové třídy dle Katalogu prací ve veřejných službách (9.-100. třída)
- osobní ohodnocení, mzdové příspěvky (stravné, FKSP), 5 týdnů dovolené
- zázemí stabilní a zavedené organizace veřejné služby
- týmovou práci v malém a sehraném kolektivu
Vaše přihláška by měla obsahovat:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost a bydliště
- životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
- pár slov o tom, proč vás možnost pracovat u nás zaujala
Nabídky zasílejte písemně přes portál
prace.cz nebo na mail info@spoldum.cz. V předmětu zprávy uveďte „Pracovník TIC Neratovice“.
Vybraní uchazeči budou pozváni k přijímacímu pohovoru.
Předpokládaný termín nástupu 1.9.2025 nebo dle podle dohody.